Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

O carte,o noua viață.

Ce legatura are titlul,cu ce voi scrie?
Pai sa incep,prin aceasta combinatie de cuvinte vreau sa evidentiez cate ne ofera cititul. Cel mai important lucru oferit de citit este o noua viata. Odata ce citesti te vei elibera de stres,de griji si vei intra in lumea personajelor din carte. Eu sunt de parere ca acest lucru este minunat,ai sansa sa traiesti o multime de vieti intr-una singura,este o oferta ce nu trebuie refuzata sau ignorata.
Eu gasesc cititul ca o cale de a intra in diferite lumi,in diferite povesti,unde pot capăta diferite perspective asupra realitatii.
De ce ar trebui sa citim?
Nu pot sa spun un motiv precis pentru ca asta ar insemna sa scriu vreo 3000 de cuvinte,cel putin,insa cum am mai spus cititul ne ofera vieti in plus,ceea ce realitatea nu o face. O carte iti este un prieten de incredere,itii marturiseste toate secretele,iar tu doar le asculti,le analizezi,le judeci,iar facand asta intri in universul ei.
Cartea este o oglinda a culturii,indiferent de genul cartii,este plina de informatii culturale si de sfaturi psihologice,care iti dezvolta relativ mintea si perceptia.
Lumea fara carti ar fi o lume distrusa. Nu mi-as putea imagina cum ar fi aceasta,adica am avea o singura viata,o monotonie nefericita a vietii si un popor fara cultura.
Voi ce parere aveti? Ce va daruieste o carte?Cum ar arata lumea fara carti? Cel mai bun raspuns va fi premiat cu o carte surpriza si cu un semn de carte de colectie.
Succes.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu