Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Interviu cu un blogger : Sergiu Vonvea


Chiar dacă de obicei împărtăşesc cu voi opinia mea în legătură cu diverse cărţi, articolul de astăzi se referă la alt tip de lectura ; blog. Sunt sigură că şi voi, pe lângă cărţi, lecturaţi cu mare drag găndurile şi stările celor care au curajul să le posteze online. 
Astfel vreau azi să prezint un blog tare drag şi în care garantez că mulţi dintre voi vă  puteţi regăsi.
Click aici pentru a accesa blogul. 


1. Ce te-a determinat să te apuci de scris?

   SERGIU : Același lucru care i-a determinat pe mulți să se apuce de scris. O  fată. Eram în liceu, într-o vreme în care făceam pentru prima oară cunoștință cu sentimentele. Sentimente mult mai profunde decât cele pe care le-am trăit până atunci. Decât cele cu care eram obișnuit. Sentimente de dragoste și de teamă și de o mie de alte feluri. Și eram confuz. Așadar, am început să scriu, pentru că sentimentele păreau să aibă mai mult sens atunci când le vedeam negru pe alb.

2. Povesteşte-mi puţin despre blog-ul tău

        SERGIU :   L-am creat din dorința mea de a împărtăși cu alții ceea ce scriu, într-un mod mai ușor de înțeles și mai accesibil“ pentru toată lumea.

3. De unde te inspiri pentru scurtele tale povestiri?


SERGIU :  Din viața și experiențele mele. Bineînțeles, 
tot ce o să citiți e o   porțiune a vieții mele dusă la superlativ. De asemenea, m-am inspirat din alte opere. Cărți, poezii, filme, etc. 
Dar vreau să cred că ceea ce cititorii mei o să citească o să fie pus sub semnul întrebării. O să decidă ei ce vor să creadă că e adevărat și ce nu. Pentru că unele lucruri sunt adevărate. Depinde de ei care sunt acestea.

4. Am observat că în ultimii ani foarte mulţi tineri de 17-18 ani 
publică romane care chiar prind bine la public. Ai de gând să te îndrepţi şi spre aşa ceva?

SERGIU :  Bineînțeles. În timp. Momentan scriu articole pe blog 
și povestiri scurte pe care le ofera câtorva persoane apropiate pentru opinii. Momentan încerc să mă îmbunătățesc. Iar apoi sper că voi publica un volum de povestiri scurte, urmat de un roman.

5. Care sunt carţile tale preferate ?

SERGIU :  Ciudat e faptul că scriitorul meu preferat nu a scris cartea mea preferată. Cartea mea preferată e Căutând-o pe Alaska” de John Green. Dar scriitorul meu e Ernest Hemingway. 
Opere cum ar fi “Adio, Arme” și  “Sărbătoarea Continuă” sunt următoarele pe listă. Sunt mai mult ca sigur că mulți cititori au găsit o parte din Hemingway în cuvintele scrise de mine.

6. Descrie-te in 3 cuvinte

SERGIU : Sincer, tăcut și gânditor.

7. Care este citatul tău preferat?

SERGIU : Nu e nimic special când vine vorba de scris. Tot ce trebuie să faci e să te așezi la o mașină de scris și să sângerezi.” – Ernest Hemingway

8. Unde te vezi peste 5 ani?

SERGIU : Nu am nici cea mai mică idee. Dar, într-o oarecare măsură, mă  bucur. Poate viața va reuși să mă 
surprindă plăcut.

9. Blog-urile sunt în mare trend de ani de zile. Ce crezi că îl face pe al tău diferit?

SERGIU :  Modul meu de a scrie. Toți scriitori au o ștampilă, o semnătură când vine vorba de modul în care scriu. Iar mie îmi place să cred că mi-am dezvoltat propria semnătură. Scriu lucrurile din perspectiva mea, un tânăr unic, la fel ca toți ceilalți” (Titlul blog-ului, apropo). Scriu sincer și plin de adevăr. Sunt gândurile mele nefiltrate de statistici și prostituție literară.Iar eu cred cu tărie ca asta vor oamenii să citească. Gânduri sincere și adevărate. Sfaturi oneste și perspectiva unui scriitor de 20 de ani asupra vieții.

  Dacă v-am făcut curioşi click pe BLOG  , follow şi spor la citit ! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu