Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Book Blogger Tag #G

Am primit de la Cersetor de zambete un tag. Deci, trebuie sa raspund la cateva intrebari intrigante despre carti, si citit.


1. Top trei lucruri pe care nu le suporți la o carte?

Interesanta intrebare.
Pot spune din prima ca urasc descrierea exagerata, ma plictiseste si ma face sa nu mai continui lectura.
Un alt aspect pe care nu il suport este moartea personajului principal. Mi se pare o tampenie sa moara protagonistul, nu mai stiu sigur in ce carte am intalnit, pentru ca nu am terminat-o.
Astea sunt singurele lucruri pe care nu le suport, in rest ma adaptez.

2. Descrie locul tău perfect pentru citit.

In pat, pe scaun, pe masa, pe jos, in baie, la scoala, etc.
Citesc oriunde, si nu conteaza locul, ci lectura.

3. Trei confesiuni legate de cărți.

Nu am citit pana acum Amurg, desi am cartile, si imi doresc tare mult sa ma apuc de ele.
Mi-am luat Fifty shades, si am de gandit sa citesc.
Mai mult de jumatate din cartile mele sunt necitite

4. Când a fost ultima dată când ai plâns în cursul lecturării unei cărți?

La Ugly love, of, doamne, chiar am fost trista cand am aflat despre trecutul lui Miles.

5. Câte cărți se află în acest moment pe noptiera ta?

Toate cartile mele sunt in biblioteca, imi place sa stea la locul lor.

6. Care este gustarea ta preferată în timp ce citești?

Mananc orice, insa pe primul loc se afla inghetata de cacao.

7. Numește trei cărți pe care le-ai recomanda tuturor.

Zece respiratii scurte
Ugly love
Seria " Vampirii din Morganville"

8. Arată-ne o poză cu raftul tău favorit din biblioteca ta.

Nu pot sa aleg doar un raft, asta este o discriminare.

9. Scrie în trei cuvinte ce înseamnă cărțile pentru tine.

O lume perfecta

10. Care este cel mai mare secret de cititor al tău?

Sunt anumite carti care ma plictisesc foarte tare, insa ma prefac ca imi plac.

Cam astea sunt intrebarile. Mai departe dau tag blogurilor : Carti cu colti , Secretele cartilor si Ganduri despre carti .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu