Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

Cum m-am apucat de citit

Un subiect pe care îmi doream de mult timp să îl abordez şi uite că a venit şi timpul lui.
Am primit de nenumărate ori veşnica întrebare "Cum te-ai apucat de citit?".
Bineînțeles că niciodată nu am oferit un răspuns concludent la această întrebare, au fost răspunsuri seci de genul "Nu ştiu. Pur si simplu am făcut-o."
Însă a venit timpul să ofer un răspuns mai elaborat şi să-l împărtăşesc cu voi.

Să încep...
Ştiți acel moment când sunteți paraleli cu ce înseamna o carte? Ce beneficii îți aduce?
Aşa eram eu până acum un an.
Nu îmi puteam imagina cu ce mă poate ajuta cititul, ce îmi poate oferii.
Mi se părea o mare porcărie să cheltui banii pe cărti.
Dar într-o zi am navigat pur şi simplu pe internet, ca orice copil de clasa a 9-a. 
Astfel am descoperit ( bineînteles fără să vreau ) site-ul libris.
Şi da, e adevarat, site-ul m-a făcut să mă apuc de citit.
Ştiu că dadusem cred că din greşeala like unei pagini dedicate cărților şi vedeam postări ( plictisitoare pentru mine la momentul acela) despre cărți. Întâmplător reținusem un titlu: Vampirii din Morganville.
Aşa, deci să revin.
Am intrat pe acel site ( din plictiseală, evident ) si am căutat in bara de search Vampirii din Morganville.
Am rămas uimita practic de prețurile foarte mici, aşa că neavând ce face cu 20 de lei, mi-am comandat primele doua volume din această serie.
Am aşteptat cu sufletul la gură să văd ce obiecte interesante primesc.
Când au ajuns eram tare entuziasmată si am citit cărțile în 2 zile.
Un record, categoric! Chiar daca nu mai citisem eu cărti, excluzând lecturile obligatorii pentru scoala, stiam ca 2 zile este un timp bun.
Acesta a fost primul impuls pentru a mă apuca de citit.
Între timp m-am apucat de cumpărat cărti, am deschis un blog ( acesta ) si o pagina de facebook dedicata in totalitate cititului.
In acest moment cititul este o parte din mine, nu pot avea o zi buna daca nu citesc cateva pagini.
Lectura a devenit pentru mine o sursa de viata, de unde imi procur zilnic inspiratie si fericire.
Cartile mi-au deschis o noua lume pe care nu o cunosteam. O lume mai buna.
Sunt sigura ca si voi sunteti de acord cu mine.
Daca aveti camera plina de carti, inseamna ca sunteti la fel ca mine, pasionati de lectura si cuprinsi de farmecul fictiunii.
Asta este o binecuvantare. Cartile sunt o binecuvantare divina.
Nu stiu ce sau cine le-a inventat dar ii multumesc din tot sufletul. 
Mi-a adus speranta si bucurie in viata mea monotona.

Cartile sunt o mandrie
Cartile sunt bucurie
O lume fantastica ne deschid
Ne ajuta sa zambim.
Cartile sunt rai deplin
Ne scapa de orice suspin
Cititul e o pasiune
Cartile sunt o misiune.
Sper ca va place mica mea poezie compusa pe loc din dragoste pentru carti.
Asa ca o paranteza, sa deviez putin de la subiect, pe site-ul meu de suflet gasiti o multime de carti noi , in special carti de beletristica pe care le veti savura, la niste preturi super faine si cu transport gratuit la comenzi de peste 30 de lei, sau cu doar 5 lei taxa de transport la comenzile mai mici de 30 de lei,.

Articol ce răspunde provocării Libris, cu ocazia ediției a XIV a Târgului Internațional de Carte și Muzică Libris Brașov. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu