Drop Down MenusCSS Drop Down MenuPure CSS Dropdown Menu

S-a terminat!

The vampire diaries ( Jurnalele vampirilor ) a ajuns la sfarsit, serialul meu de suflet, si al multora dintre voi, si-a incheiat poveste cu sezonul al 8-a, ultimul episod fiind difuzat in luna martie.
Sunt foarte trista, inca nu pot concepe lucrul asta, am fost si inca sunt foarte atasata de personaje.
Nu imi pot imagina serile fara un episod din Tvd, mai ales ca stiu ca nu vor mai fi altele inafara de cele pe care le-am vazut deja.
O sa imi lipseasca serialul atat de mult, dar cred ca il voi incepe de la capat, pentru ca ii simt foarte tare lipsa.

9


"Am discutat toţi şi am decis că asta a fost. Este trist şi emoţionant şi, cu siguranţă, vom plânge. A fost o călătorie frumoasă. Pregătiţi-vă, pentru că va fi o ultimă plimbare memorabilă“, a declarat Plec în cadrul Comic-Con, citat de „The Hollywood Reporter“.
Cel mai mult o sa imi lipseasca Damon ( Ian Somerhalder ) pentru ca o sa imi fie foarte dor de sarcasmul lui, rautatea, si zambetul acela inegalabil.
O sa imi lipseasca si Bonnie, pentru ca am adorat-o de la inceput, imi plac personajele puternice si ea este una dintre acestea.

 "Soarele, luna şi stelele s-au aliniat când am fost oficial distribuit în rolul atât de special al lui Damon Salvatore“, a declarat Ian Somerhalder pentru eonline.com. „Le sunt foarte recunoscător celor care au luptat pentru ca eu să am această oportunitate, celor care au muncit atât de mult ca serialul să existe şi celor care l-au urmărit cu loialitate, transformându-l într-o părticică din viaţa lor. Acest serial mi-a îmbogăţit viaţa cum nimic din cariera mea nu a mai făcut-o şi va rămâne pentru totdeauna în sufletul meu“, a adăugat artistul.


That's an official wrap on the Vampire Diaries. From the 1st day to the last night... I was the last to leave our stages early this morning, not a single crew member, not a sound. To the fans, thank you for it all we would have never been on this journey without you. To all who made this show possible- we did it. 8 years, wow. Thank you all. 
Love,
Ian

I will miss TVD for the rest of my life!  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu